Innholdsmarkedsføring

Vi hjelper deg å sette det rette digitale avtrykket som gjør at du selger mer.

Nordmenn leser stadig færre aviser, ukeblader og tidsskrifter. På nett har vi dårligere tid og mindre tålmodighet til å lese langt og lenge. På sosiale medier er plassen blitt trangere, og det koster mer penger å vise seg fram.

Hvordan skal du komme gjennom trengselen?

Svaret er godt og relevant innhold for leseren. Og kan du selge noe samtidig er det vinn-vinn.

Innholdsmarkedsføring betyr i praksis å lage innhold som oppleves som nyttig og relevant for en definert målgruppe, på dine egne flater. Målet for deg som bedrift kan være å selge noe nytt, selge mer – eller skape deg et bedre omdømme. Til å markedsføre innholdet kan du ta i bruk forskjellige kanaler, både fysiske og digitale. Du lar kundene bli bedre kjent med deg og produktene dine – ikke gjennom tradisjonell reklame eller annonsering – men gjennom nyttige artikler, blogginnlegg, Facebook-poster, videosnutter eller andre kombinasjoner av tekst og bilde. Felles for innholdet er at det gir en gevinst for leseren.

Vi i Reddi kan lage godt innhold som treffer akkurat de målgruppene du ønsker, på dine egne eller andres flater. Vi bistår deg også gjerne i utviklingen av markedskonsepter, fra idé til gjennomføring.

 

Klar til å få fart på nettmarkedsføringen din? Kontakt oss

Gnist - web som funkler